4 Aralık 2009 Cuma

justgraduated.justmarried.

Gecen yil universiteden mezun olmam gerekiyordu. Bu da demek oluyor ki benimle birlikte giren butun arkadaslarim mezun oldu. Gectigimiz Haziran ayindan beri hepsinde bir telas.. Is, askerlik, master, vs.. Is bulanlar var, bulup begenmedigi icin birakanlar var, yurtdisina gidenler var, master yapanlar var, nisanlananlar var, askere gidenler var, istedigi halde is bulamayanlar var, evde bos bos oturanlar var, dil kursuna gidenler var.. Herkes hayatini kuruyor yavas yavas. E malum artik kucuk sayilmayiz. Benim merak ettigim sizin evlilik hakkinda ne dusundugunuz? Istesek de istemesek de buyuyoruz ve artik iliskilerimiz daha ciddilesmeye basladi. Ne olacak hepimizin sonu? Yorumlarinizda bekliyorum dusuncelerinizi. Haydi kuzucuklarim.

3 yorum:

Edaben dedi ki...

ailelerin böyle bir "kuralı" olmasa ben evlenmeyi düşünmem bile. beraber yaşamak, çiftlerin birbirine nispeten alan bırakması demek bence ve ben daha çok öyle bir birlikteliği tercih ederim. zaten yıldönümleri var, çeşitli buluşmalar falan var. illaki bilikteliğimizi arkadaşlarımızın da katılımıyla büyük bir parti yaparak kutlayacaksak, bu tip organizasyonlar da kullanılabilir. ha, herşeye rağmen bana şu anda teklif edilse kabul etmez miyim, ederim tabi. ama o da neden, ufaklığımızdan beri yok pamuk prensesti, yok külkedisiydi, yok aşkı için insan olan denizkızıydı, hep bize öğretilen şey "EVLENMİŞ ve sonsuza dek mutlu yaşamışlar"dı. bi şartlanma var yani. habire gelinliklere gözü takılmak, düğün yapılacak mekan aramak, sevgiliyle bunun hayalini kurmak, hatta ne zaman evlenileceğiyle ilgili pazarlıklar yapmak da biz kadınlara ufacıkken verilmiş bir hissiyatın eseridir kanımca.

kısacası: evlenmeye karşıyım. hele ki 21 yaşında bunun bana düşündürülmesine daha da karşıyım =)

cankungorTheGreatOne dedi ki...

Tian Kübra!

Her şeyin vakti var. Sırayla her şeyi yaptıktan sonra, onada zaman gelir yani o konuda darlanmaya gerek yok ki. Ailenin çok acaip istekleri veya karşı çıktığı şeyler yoksa belli bir zaman sonra oluyor zaten.

Kasmaya gerek yok, sen önce okulunu bitir.

Estrella. dedi ki...

can: oha cocuk evlenmeyi dusunuyorum demedim ki. sadece sizin fikirlerinizi merak ettim. korkma evlenmicem hemen. =)


eda: kesinlikle ayni dusunuyoruz. paylasimin icin tesekkur ederim kuzu. =)