20 Kasım 2010 Cumartesi

flying.

Saat 2:50. Shuffle yine yapacagini yapti ve birden Anathema – Flying calmaya basladi. Sarkiyi bilenler insani nasil bir ruh haline soktugunu ve birden karanliga surukledigini bilirler. Her dinledigimde hickirarak aglamak istiyorum. Tabi bunda ilk dinledigim anin ve yerin de etkisi vardir herhalde. Uzun zamandir icimden bir sey yazmak gelmiyorken dusunceler kafama hucum etti. Ters giden bi seyleri inkar ettigimi dusundum. Insanlari kirmamak icin her seyi hala icime attigimi ve hala kendime zarar verdigimi. Kalbimde ve beynimde birikenlerin bana yaptiklarini dusundum. Artik eski ben degilim. Sinirli, gergin, mutsuz, takintili bi insan oldum. Bu durum beni daha da zora sokuyor. Neden bu hale geldigimi dusundukce daha da dibe batiyorum. Ben eskiden her seye gulerdim. Herkese gulerdim. Yine aglardim. Hem de cok. Ama boyle degildim. Boyle pes etmezdim. Mesela tirnak yemeyi lisede birakmistim ben. Simdiyse etlerim kanayana kadar duramiyorum. Filmlerde timarhanedeki deli kadinlar olur ya hani. Hep saclariyla oynayan. Ben de oyleyim. Karsimdaki bana “A” dese aglayacak gibi oluyorum. Neden “B” degil de “A” dedi diye. Her seyi yanlis anliyorum. Herkesi. Sanki butun dunya bana karsiymis gibi davraniyorum ve bu halimden nefret ediyorum. Cok sabirliydim ben. Simdiyse karsimdakine ne sabir ne tolerans gosterebiliyorum. Sevdiklerimi bilerek ve isteyerek kiriyorum. Sanki onlarin cani yanarsa benimki yanmayacakmis gibi. Hic yapmadigim seyler yapiyorum ben artik. Bagiriyorum, kavga ediyorum, yumruk atiyorum duvarlara, telefonlar kiriyorum sinirimden. Bunlarin basima ergenlikte gelmesi gerekiyordu ama ben su an 2. ergenligimi cok agir bi sekilde geciriyorum. Megersem kimse beni anlamiyomusculuk oynuyorum. Her seyden onemlisi hala her seyin sucunu kendimde ariyorum. Artik pek gosteremesem de sizi seviyorum.

Sadece su an oldugum yerden memnun degilim ben.

“Layers of dust and yesterdays..
 Shadows fading in the haze of what I couldn't say
 and though I said my hands were tied,
times have changed and now, I find I'm free for the first time 
feel so close to everything now.
Strange how life makes sense in time now..”


K.




http://fizy.com/#s/18c9vc

Hiç yorum yok: