11 Kasım 2009 Çarşamba

bi nevi love hurts.

"Şüphe çok tehlikeli bir zehir. Allah biliyor ya, benim damarlarımda da dolaşıyor. Atmak istiyorum atamıyorum. Aşkın olduğu her yerde şüphe de var isteseniz de istemeseniz de. Şüphe sizi bir ele geçirdi mi hayat zor. Ben Mustafa'dan hiçbir zaman şüphelenmek istemiyorum. Ama O'nu o kadar çok seviyorum ki beceremiyorum. Kafam sorularla doluyor.
-Seviyor mu sevmiyor mu?
-Şu anda beni mi düşünüyor başkasını mı?
-Bir gün benim aşkımın yerine geçecek birşey bulacak mı?
'Hangi aşk sonsuza dek sürmüş ki bizimki sürecek?' diyorum kendime. Kimlerin aşkı yokolup gitti gözlerimizin önünde."

"Ben böyle zıvıttığım zamanlar Mustafa'nın gözlerine bakarım. Parlak iri siyah gözlerine. İçimde ne korku kalır ne şüphe. Mutlu olurum.
Çok mutlu olurum."

Hiç yorum yok: