2 Kasım 2009 Pazartesi

Economic Growth.

Bazen o kadaaaaaar asik moduna geciyorum ki.. Profilime filan boyle tombul sarisin bebek, kalp, cicek, bocek, kulube, alyans, mavi panjurlu ev resmi filan koyasim geliyo. Kendimi zor tutuyorum. Sevdicegin butuun fotograflarina tek tek bakiyorum. "ah burda ne de guzel bakmis.", "ayy burda pek de icten gulmus.", "YIRIM!" gibi tepkilerle susluyorum bu dakikalari. Mevcutsa parfumunu oraya buraya fislayip kokluyorum. Yok ise gozumu kapatip hayal etmem yetiyo. Sevdicek yanibasimda beliriveriyo. Elimi tutup kooocaman sariliyo olm. ^^

Su an benim yarinki "Ekonomik Buyume" sinavima calisiyo olmam gerekiyo ama bu adamcegiz aklima gelince akan sular duruyo. 1 sene de gecse 1o sene de gecse O'nu dusundugumde elimdeki isi birakip dakikalarca bi sey yapmadan dalip gidiyorum. Elim ayagim tutmuyo. Bulusurken uzaktan gulumseyip yanima yaklasirken kalbimin atislari 16 katina cikiyo. Telefonda adini gorunce sacmasapan gulumsuyorum kendi kendime. O sesi var ya butun ruhumu cekip aliyo telefonun bi ucundan. Ah be oglum. Cok derine indim cikamiyorum. Sustum.

La la la la la la. <3

Askla kalin dostlarim. ksajhflkasf.

K.

Hiç yorum yok: