10 Ocak 2010 Pazar

anger management.

insanlar bu kadar pislik olmasin ya nolur. dayanamiyorum resmen. bu insana x diyelim bence. biraz once okudum yazdigi seyi. insanlarin 3 kurusluk eglencesini gozune kestirmis. aman efendim o ne igneleyici laflar, ne ezmeler, ne itin gotune sokmalar.. eglenen insanlar suc izlemis sanki. mecbur mu arkadasim millet bunlari duymaya. istemedigin hic bi seyi yapmak zorunda degilsin. yapanlara da karismak ya da laf etmek gibi bi ozgurlugun de yok. sen simdi cok degistin ya hani. hayatin kokunden degisti. tahmin bile edemeyecegin seyler yaptin. her seyi, herkesi biraktin, kendi dunyanda yasiyosun. negzel memleket. e ama ben senin kadarini gormedim be x. arkadasim dedigin insanlarin arkasindan soyledigin seyler ya da onlari yermek, onlari ti'ye almak icin yazdigin seyler burda sinirden benim gozlerimi yasartti. SANANE ULAN? sanane? sen kendi yolunu cizdin biraksana elalemi. onune baksana biraz. yedigin haltlari topla be cocuk!

hatirlatirim. bi zamanlar etrafindakilerde elestirdigin, komik buldugun her seyi sen yapiyosun. butun dunyayi karsina alinca cok mutlu olursun umarim. cok yakinsin cunku. boyle davranarak gercekten icimdeki son umudu, son arkadas olma istegini de bitirdin.

amacina ulastin. cok farklisin digerlerinden. en azindan benim gozumde. e kalan saglar bizimdir.



K.


bu yazi cok sinirli bi animda yazilmistir. sadece icimi doktum ki gercekte bas bas bagiriyodum x'in ismini anarak. kendi kendime konusuyodum o yuzden okumak zorunda degilsiniz bu sinir harbini. =)

Hiç yorum yok: