9 Ocak 2010 Cumartesi

sssh!



dün gece seni sevdiğimi söyleyecektim. "sana ihtiyacım var" diyecektim. nedense sustum... çünkü sen bundan korkacak kadar özgür ve korkup benden kaçacak kadar bencilsin...

dün gece hafifçe mırıldandın rüyanda. sonra dönüp gülümsedin uykunda. üstüme alındım... çünkü ben bundan korkacak kadar tutkun ve korkup senden kaçacak kadar yorgunum... bir bencille bir yorgun ne yapar şu hayatta? belli etmeyiz ama iki korkağız, biz aslında. iki aşığız, biz aslında. uzun uzun seyrettim seni uykunda. saçlarını okşadım. sen gözlerini açtın, ben kapattım. bütün gece seni sevdiğimi düşündüm. söyleyemedim sustum. nedense sustum...



K.






hakkimda cok melankolik bi hanim, vay efendim icinde firtinalar kopuyo diye soylentiler dolasiyomus daaaaaa o yuzden belirtmek istedim. sarki sozu anacim bu. benim derdimden tasamdan yazdigim bi sey degil. oh.

1 yorum:

Yagmur Y dedi ki...

bu fotografi sevdim, hangi internet sitesinden buldun :) saka !