4 Mart 2010 Perşembe

song of the day: iamx - running.


Sevgilim bana balon alsin.

Yatagimin benim yatacagim kisminda kedi yatiyo. Hem de seslenmeme ragmen uyanmiyo. Hurrem'in uykusu biraz agir sanirim. Kediyi izlerken fark ediyorum kiii.. Bu aralar yine kafamdan abuk subuk seyler geciyo. Sanirim yarin babamla yapacagim konusmadan biraz korkuyorum. Can kafamdakileri not almami tavsiye etti ama yapmadim. ikinci kez dusununce bana cok sacma gelen nacizane fikirlerimi babacigimla paylasacagim yarin. Haliyle biraz heyecanliyim. Sonikle konusabilseydik gerginligim azalirdi amma velakin kendisini bu hafta pek goremedim. O her zaman benim biraz daha sakin kalabilmemi, daha mantikli dusunebilmemi, en onemlisi de konusmaktan korkmamami sagliyo. Iste sevgili dedigin boyle olur. Haaa bir de evdekiler sorun cikarmazsa bu haftasonu sezon kapanisi icin Kartalkaya'ya (7-11 subat tayfasi Eaglerock olarak hatirlar) gitmek istedim. Hatta Bubu'yu bile ikna ettim sayilir. En az bi kere daha gidemezsem daga ben bu sezonu kapanmis saymam arkadas!


Gecenin 1.30'unda yazinca goruldugu uzere hic bir seyi toparlayamamisim. Boluk porcuk anlatmisim. Fekat uyku agir basmakta oldugundan duzeltmeye bile mecalim yok. O zaman bu yazidan cikaracagimiz sonuclar:

1- Yarinki yemek hayirlisiyla gecsin, bitsin.
2- Artik sevgilimi bi gorsem pek $ukela olcak.
3- Kartalkaya hayalleri suya dusmez umarim.
4- Bi daha bu saatte yazmicam zira sacmaliyorum. ^^
5- Bi de Hurrem'in uykusu cok agir abiiii!


Esen kalin canlarim!

K.

Hiç yorum yok: